22 september 2006

Kennemer Golf & Country Club - Site Seeing

Laatst had ik een discussie over de site van de Kennemer Golf & Country Club. Mijn stelling was de volgende:

De mooiste golfbaan van Nederland heeft niet de mooiste website van Nederland!

Degene die mijn stelling bewijst (site en toelichting waarom beter ontwerp), nodig ik uit om een rondje te lopen.



Regels:
- website is een website van een golfclub
- het moet een website van een Nederlandse golfclub zijn
- over de uitslag wordt gecorrespondeerd
- over het toekennen van de prijzen niet gecorrespondeerd

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Volume hoog en intikken:
www.westfriesegolfclub.nl
Beter kan niet!
Argument: Yvonne is daar in de buurt geboren!

Unknown zei

Ja dat komt in de buurt... maar ik denk dat deze toch wel een grote kanshebber is: http://www.efteling.com/Page.aspx?PageId=135&ParentName=Golfpark&LanguageId=1