21 september 2006

Eindelijk gestart

Het is zover!

Eindeloos praten over bloggen is makkelijk.

Ook beginnen met bloggen is makkelijk!

Nu volhouden...

Er wordt vaak gezegd dat veranderen moeilijk is. Dat is niet waar!
Elke roker kan NU zeggen: "ik ben gestopt met roken."
Hoe lang hij gestopt blijft met roken is wel de vraag.
Ik ben inmiddels alweer 4 maanden gestopt! Is ook wel eens 10 minuten geweest.

Veranderen is dus makkelijk, volhouden moeilijk.

En nu weer: Ik ben veranderd, ik ben een blogger!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ik blog je

Anoniem zei

ik blog je weer maar nu niet anoniem

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je eerste blog.
Als je dit net zolang kan volhouden als je gerookt hebt en met de frequentie van het aantal sigaretten dat je per dag rookte je blogs post dan ben je echt veranderd.

Unknown zei

waarom heb jij eigenlijk geen atk.nl zoekbox op je blog site?

Anoniem zei

Gefeliciteerd dat je bent gestopt met roken